Jedzenie jest niedogrzane
Ta grupa to niecałe 10 proc. wszystkich osób, które od października do końca grudnia leczono na 11 oddziałach przy ul. Gamowskiej. Poddano je anonimowemu badaniu satysfakcji. Pacjenci mieli napisać w ankiecie, jak oceniają poziom usług; jako zadowalający, w normie, wysoki lub bardzo wysoki. Pytano o pobyt na izbie przyjęć, oddziałach, o lekarzy i pielęgniarki, jedzenie i ogólne wrażenie. Wyniki, na sesji 26 lutego, omawiali radni powiatowi. To z ich grona wyszła wcześniej inicjatywa, by przeprowadzić badanie. Teraz podobne mają być robione na bieżąco, z wykorzystaniem studentów raciborskiej PWSZ.
Badani, jak się okazuje, mają dobrą opinię o szpitalu. Z pobytu na izbie przyjęć bardzo zadowolonych było aż 70 proc. Prawie 90 proc. pacjentów podobają się sale chorych. Gorzej z posiłkami. Tu jedynie 57 proc. wyraża swój zachwyt. Reszta mniej lub bardziej narzeka, ale nie na menu, ale temperaturę jedzenia. Okazuje się, że firma obsługująca szpital podaje je zbyt chłodne. Wysokie noty zebrały pielęgniarski (80 proc. ocen dobrych i bardzo dobrych), nieco mniej, bo 77,4 proc. ankietowanych było zadowolonych z opieki lekarskiej, a 74,3 proc. z diagnostyki.
Pobierz plik: Analiza badania satysfakcji pacjentów z poziomu świadczonych usług
(waw)