Skuszeni promocją
Pierwszych kupujących przywitało 80 sprzedawców. Był szampan, słodycze i spiker informujący o promocjach.
Ponad 2000 tys. m kw., a na nich laptopy, komórki, telewizory, pralki itd. – Zaczynaliśmy od małych sklepów, ale ostatnio otwieramy coraz więcej takich jak ten raciborski. W tym miesiącu ruszył nasz market we Wrocławiu – informował Tomasz Komorowski, szef marketingu Media Expert. Dodał, że firma spodziewa się w Raciborzu „wielu klientów i fajnych obrotów”.
Pierwszym klientem nowego marketu w centrum handlowym w Oborze był 21-letni Sebastian Krybus, raciborzanin. – Postanowiłem skorzystać z zapowiadanych promocji. Szukam tanich kart pamięci i multimediów – mówił. Według niego Racibórz pod względem takiej oferty jest drogi i ucieszyło go, że pojawiła się konkurencja.
Kierownikiem Media Expert w Raciborzu jest Wojciech Frąckiewicz. 34-latek, dotąd szef sklepu w Człuchowie. – To jakieś 550 km stąd. Sklep był mniejszy niż raciborski, liczył 850 m kw. – stwierdził kierownik. – Wyróżniamy się jakością obsługi. W dniu otwarcia klientów obsługiwało 80 naszych sprzedawców. Chcemy zaskarbić sobie sympatię kupujących – podkreślał Frąckiewicz.
ma.w