Telewizyjny spot rozreklamuje gminę
Gmina nakręci film, którym chce przekonać i zachęcić przedsiębiorców, by zainwestowali w Czerwionce–Leszczynach.
CZERWIONKA–LESZCZYNY. Joanna Sumienna, Adam Dbalski oraz Piotr Pomysłowski to główni bohaterowie filmu będącego reklamą Czerwionki–Leszczyn. Urzędnicy od prawie trzech lat prowadzą kampanię gminnych terenów inwestycyjnych. Z różnym skutkiem. Teraz zdecydowali, by potencjalnych inwestorów do przyjścia do gminy zachęcili sami mieszkańcy. – Blisko trzy lata temu przyjęliśmy logo miejscowości oraz hasło promocyjne „Czerwionka–Leszczyny. Złoża sukcesu”. Podkreślaliśmy, że najważniejszą składową tych „złóż” są mieszkańcy naszej gminy – pracowici, odpowiedzialni, pełni energii – mówi Hanna Piórecka–Nowak, rzeczniczka urzędu gminy. Okazuje się jednak, że dobra oferta terenów inwestycyjnych i możliwości komunikacyjne to za mało. Dzisiaj wiele miast promuje swoje grunty pod inwestycje, akcentując głównie te atuty. Aby Czerwionka–Leszczyny mogła wśród nich stać się widoczna, musi szukać innych argumentów. Urzędnicy zdecydowali więc, że w nowej odsłonie gminnych działań promocyjnych położą nacisk na mieszkańców – sympatyczne i pełne energii osoby – potencjalnych pracowników przyszłych inwestorów. Pomóc w tym ma spot promocyjny, z którego przyszli inwestorzy dowiedzą się, że Czerwionka–Leszczyny ma nie tylko atrakcyjne tereny inwestycyjne. Jej największym atutem jest „kadra profesjonalistów”, a gmina to miejscowość ludzi młodych i wykształconych. Troje bohaterów będzie w nim podkreślać swoje atuty. Mottem spotu będzie hasło „Czerwionka–Leszczyny. Złoża sukcesu. Odkryj prawdziwą siłę inwestycji! Chcemy dla Ciebie pracować.” Kilka dni temu urzędnicy ogłosili casting, który wyłoni odtwórców głównych ról w filmowej reklamówce. Zwycięzcy zostaną też twarzami nowej kampanii reklamowej Czerwionki–Leszczyn w ogólnopolskiej telewizji. Informację o castingu zaledwie kilka dni temu umieszczono na stronie internetowej czerwioneckiego magistratu i rozlepiono z nią plakaty na terenie gminy, a już zgłosiło się sporo chętnych. – Zgłoszenia wpływają przez cały czas. Mieszkańcy dołączają swoje zdjęcia, piszą o swoim wykształceniu, zainteresowaniach. Jest dużo miłych maili z poparciem dla tej akcji. Liczymy, że kampania się powiedzie i przyniesie rezultaty – mówi magistracka rzeczniczka. W reklamie telewizyjnej chcą wystąpić jednak nie tylko mieszkańcy Czerwionki–Leszczyn. Chcą w niej zagrać również mieszkańcy Rybnika. Casting odbędzie się w najbliższy czwartek, 26 stycznia o godz. 15.00. W sali widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Czerwionce przy ul. Wolności 2 czekać będzie ekipa profesjonalistów – reżyser, ekipa filmowa, fotograf. Kto chce wziąć w nim udział, powinien wysłać zgłoszenie na adres casting@czerwionka–leszczyny.com.pl, podając swoje imię, nazwisko, wiek, zawód oraz numer telefonu.
(MS)